ericakarlberg

2011-05-18
20:52:02

Mjuka ben
Åh det är så underbart att raka benen och sedan ha hudcreme på! :D Så mjukt och mysigt!
Är as hungrig så ska väl snart gå ner o äta något efter jag skrivit färdigt den här uppdateringen ^^.

Jag och min grupp i teatern spelade upp vår pjäs eller vad man ska säga i dag :). Hihi gick faktiskt bra :D. Inte bästa storyn men det blev bra ;). Hade också NP i matte A.. Omg fick värsta hjärnsläppet :S... Men får hoppas att jag klarade de mästa :S

I morgon har jag bara en lektion och det är den första lektionen också :(. Sååå typiskt! Så är inte taggad på att åka till skolan i morgon. Sen ska jag va med älskling :D Dock slutar han vid sex så jag får väl åka hem till honom och hitta på något :S. Sen ska vi baka till hens praktik :D. As glad blev jag när Ludvig frågade om jag ville hjälpa honom med det :P.

Aja, nu kurrar magen, Chiaoooo!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: