ericakarlberg

2011-06-20
08:52:57

Måndag igen
Hej hopp! Helgen har varit jätte bra för min del. I fredags var det tjejfest hemma hos min klasskompis. As kul var det verkligen! Haha dansade och sjöng hela natten. Sov sedan hos älskling, jääätte mysigt som vanligt.
På lördagen så mötte jag upp Anna på stan. Jag hittade massa saker jag ville ha ;O men jag köpte bara 2 par trosor.. Har inte så jätte mycket pengar direkt :/. Sen på kvällen så gick jag, anna, Ludvig, Robin, Hampus och Alexander på Pirates os caribbean 4. Jag tyckte den va as bra! Så en rekommendation av mig :)
I går (söndag) så var jag hos Ludvig ett tag sen åkte jag hem på eftermiddagen. Han pluggade massa teori eftersom har har skrivningen till bilkörkort i dag! LYCKA TILL ÄLSKLING!<3
Aja nu ska jag göra mig i ordning för jobbet så de blir någon inkomst ;) Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: