ericakarlberg

2011-06-27
09:25:47

Midsommarhelg
Hej allesammans! Hoppas ni har haft en trevlig midsommar! Min har varit helt okej. I fredags så vaknade jag upp hos älskling och gjorde mig i ordning lite snabbt sen åkte jag till Rebecca i Hult. Där var jag Milli, Clara och Davve hela dagen. Till kvällen sen åkte vi dit  vi skulle vara. Vi var typ 15 pers (tror jag). Trevligt, dock frös jag typ hela tiden för jag hade shorts o en väldigt tunn tröja. Så mesta dels av tiden satt jag och mös med folk vid elden.

I lördags åkte vi hem till Vaggeryd jag, Ludvig och Alex. Vi bestämde oss för att ta en pizza och film kväll, så det gjorde vi. As gött ;). Sen sov vi hur länge som helst i går (söndag). Till 14.30!! Då väckte Alex oss xD.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: