ericakarlberg

2011-03-28
20:04:24

Nejnej nejnej neeeej
Åh vad gott det är med våfflor! Kom hem för en timma sedan ungefär och ställde mig och gjorde våfflor! Asså sjukt gott :O. Och så visar det sig att jag ska äta det hos Ludvig i morgon igen xD. Men sen får de fan va bra, kan inte sitta och vräka i mig sådant hela tiden :S. Men har börjat få ont i magen! Usch, gör så ont..· Så jag tvingar i mig samarin eller vad de heter.. Vad är de för fel på min mage?

Skolan i dag har varit kul! Jag och Josefine slogs som bara den på teatern (stage fighting). Vi börjar riktigt komma igång med de :) Sen har jag Josefine och Julia har engelska NP talking. Och på idrotten blev man ju ner skjuten på badmintonen xD Tack Jossefine, tack!


stage fighting

allmänt cooool

haha så söta xD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: