ericakarlberg

2011-03-03
22:17:50

Jääääääsp!..
Ligger och pluggar lite historia. Men är så sjukt trött så jag somnar snart över boken!


Hade spanska prov i dag då. Det gick åt helvete.. Första ig jag kommer få.. Efter provet bråkade jag och cp läraren.. Hatar henne! Det finns ingen värre människa på denna planeten! Uuuuusch.

Jag har ju disulexi. Det fick jag reda på i början av förra terminen. Så när hon sa att vi inte hade mer tid så gick jag fram och frågade om jag fick mer tid eftersom jag har de. Hon bara -Nej?! Och så frågade jag varför. Hon ba "nä men det vet inte jag att du har". Men hallå!!? Jag har sagt det till henne två gånger, jävla kärring. Även min lärare har sagt till henne! -.-' . Sen så sa vi massa saker. T.ex sa hon -"Jag har tittat på dig under hela provet och sett att du inte kan, så du kan inte komma och säga att du vill ha mer tid".  Man ba hallå!? Hon tittade inte alls på mig!

Sen berättade jag för henne att jag KÄNDE att hon dumförklarade mig och tyckte jag var dum i huvudet rätt ut sagt. Och då fick hon pcyko utbrott. Och ba -"Du kan inte stoppa ord i munnen på mig! Det gör jag inte alls! Jag ska prata med din rektor och din mentor!". Jag svarade att det fick hon gärna göra, för jag ville också prata med rektorn.. Då började hon fjäska helt plötsligt. Jag sa " vi prata med rektorn", sen vände jag mig om och gick..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: