ericakarlberg

2011-03-17
20:33:04

Hur många lingon finns det i världen?
Hej hopp! Har svikit min blogg igen.. Har fortfarande inte fått in rutiner för att ta mig tiden att blogga! Illa. Men nu gör jag det i alla fall.
Härlig dag i dag asså! Massa soooool! :D Fick göra färdigt mitt spanska prov i dag. Hoppas på att de gick bra. Sen hängde jag med hem till Saras farmor och farfar :). Mycket trevligt. Men vi båda var jätte trötta och sov nog i en timme i deras soffa! xD Sen mötte jag upp älskling. Han hade planerat den här dagen för över två veckor sedan och jag fick inte veta något.. Vill ni veta vad vi gjorde? =)
Vi gick på förhandsvisningen på Hur många lingon finns det i världen. Jätte mysig film verkligen!

Nu är vi hemma hos honom, och jag ska sova här i natt♥ PUSS PÅ DET!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: