ericakarlberg

2011-03-11
13:57:52

Händer mycket i dag!
Första dagen i skolan denna veckan! xD
Sitter och snorar på min englaska lektion nu. Har inte pluggat så mycket till testet vi ha nu, så jag får möjligheten att göra de på måndag ist. De är ju bra de iaf.

Har pratat med raktorn i dag om min spanska läsare. Känns skönt! Hon är verklign hemsk! Men pappa var med och stöttade mig hela tiden :). Så nu ska de bli ording på henne!
Och jag fick reda på mitt matte prov i dag! :D Max poäng var 37g , 13vg och 3mvg. Jag fick 30g, 12vg och 3mvg!!! :'D Happynes!

Direkt efter skolan ska jag.. vet inte riktigt vad jag ska göra :S men i kväll ska jag hem till Helena i klassen! Awesome :D får se sen vart jag sover, men de löser nog sig ^^

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: