ericakarlberg

2011-03-06
14:40:08

Börjar bli sjuk
Hejsan! Har inte bloggat på ett par dagar nu men jag har verkligen haft fullt upp med att fylla år ;).
Min födelsedag var jätte mysig! Fick god mat, god tårta :) och fina presenter.

Jag fick ett par skor, ett par jeans shorts, en handväska till balen (av Madde♥), en sjal, ett skärp, en sy maskin?! och pengar :D. fick pengar av pappa för att köpa ett gymkort. Så nu funderar jag på att köpa ettårs kort :) på friskis.

Igår hade jag fest hemma också! Jätte kul om man frågar mig! Vi dansade massa, pratade, åt och åt igen, pratade och tittade på film :D Suveränt! Tack till alla som kom! Puuuuuuuuuuuusss!♥

Fast i dag när jag vaknade mådde jag inte så bra. Kända av i går att jag hade ont i halsen.. och över natten blev det värre. Så är snuvig ont i halsen hostar lite och ont i huvudet :( Inte så kul. I dag vet jag inte exakt vad jag ska göra. Blir nog ligga inne och läsa både bok och läxa.. Fuuuuck! Kom precis på att jag glömde både laddaren till min kamera och min läxbok hos mamma! Måste åka dit och hämta dem sen då :O

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: