ericakarlberg

2011-01-18
21:10:57

Way up high or down low I'll go wherever you will go
Nu var det några dagar sedan jag gjorde ett inlägg. Har varken haft tid eller lust att blogga, så det är orsaken.. Har varit jävla mycket första veckan :S. Började ju jobba... Asså, jag älsklar alla där som jobbar... nej inte älskar men gillar ^^ men känner att telefonförkäljning kanske inte var något för mig. Jobbigt när man bara får elaka kunder hela tiden. Sen passar tiderna mig verkligen inte.. Jag får vänta 1tim efter jag slutat för att bussen han ska gå.. Är hemma vid 23.00 och då ska jag äta (då har jag bara fått lunch i skolan) sen göra mig i ordning för att lägga mig.. Sen upp 05.30 De går lixom inte :S. hiner inte plugga eller något.
men jag har skrivit på något jävla kontrakt.. så får se hur de blir.

Annars har de inte hänt så mycket. Har faktisk börjat längta till Sälen :) Trodde inte jag skulle göra de :S. Var nästan lite trött på att åka skidor/snowboard, men suget har kommit tbx :D.

puss

Kommentar:
#1: Jenny

Det kmr att gå fin fint jag lovar ;)

Förresten det blir ngt hemma hos micha på lördagen, så boka in det ^^

2011-01-19 @ 12:20:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: