ericakarlberg

2011-01-12
22:17:02

Full speedad vecka!!
Ja nu de här dagarna som varit har jag gått i skolan sen jobbat efter sen fått vänta från 21.00 till 21.55 för att åka hem. Hemma vid 23.00 då ska man äta, SEN får man lägga sig... Men inte i dag då , för i dag ska jag sova hos älskling :D. men i morgon blir de samma sak igen. Fast då ska jag även hinna med att gå till frisören, Åååh vad jag är nervös för det :S. Sen fredag blir de så pass skönt att jag inte behöver jobba (H) (Y).



I dag har jag även fått min kamera!!♥ :'D ååh, jag har inte hunnit fixa med den och har inte ens tagit första bilden :O men, de kommer.. är bara väldigt trött nu så vet inte om jag hinner med det i kväll.. får se.



God natt allesammans!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: