ericakarlberg

2011-01-09
21:16:15

Allvaret börjar..
Sista kvällen på lovet nu då. Är hemma hos älskling och har precis ätit kebabrulle :).

Ett av mina nyårs löften är att inte äta godis, chips och andra sötsaker till sommaren, så jag kan va fitt for fight till balen och sommaren. Men shiiiit va svårt det är! :O Är hungrig konstant ist :S. Men förhoppningsvis minskar det väl oxå :O. Annars kommer det inte bli så bra ändå xD.

Jahopp, ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen :)♥ Men det är lång dag i morgon och efter skolan har jag 5 min på mig att komma till jobbet! Bhaaa, läskigt!! :O Ska göra mina första samtal då :O.  I veckan ska jag jobba 4 dagar. Kände att jag behövde rivstarta, så jag kommer igång med det.
PUSS♥

Kommentar:
#1: Jenny

Klart allvaret börjar!! :O

Vi kmr att ha nationella prov och det igen :O

2011-01-10 @ 09:39:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: