ericakarlberg

2011-02-28
13:27:13

Måndag.
Min helg
I fredags var det jäätte mysigt! Kul att träffa kompisarna♥ tyvärr åkte typ alla hem på kvällen :/. Jag var as speedad! Drack en sån där energi shot, och ja jag fick energi xD. Men när det tog slut så däckade jag direkt xD.
De var bara jag ocg Robin som stannade hos älskling. Nästa dag umgicks jag med dem , sen åkte jag en sväng till Tove och några till. Sen gick jag hem till Ludvig. Söndagen vaknade vi ganska sent. Tittade på film sen stack jag till A6 för att leta födelsedags present till mig själv^^. Hittade ett par tuffa skor :). Ska väl försöka hitta något mer som jag kan önska mig ^^.




Nu är det måndag och jag är fruktansvärt trött, o lite sängig :/. Tung o ont i huvudet, fryser o lite förkyld. Sitter på engelska lektion o håller på med gramatik. SÅ jävla tråkigt , är så himla dålig på engelska :(...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: