ericakarlberg

2011-02-17
02:27:29

Du är gullig =)
Hallej hallå! Ligger här bredvid älskling. MYS! Har precis tittat på kissies blogg för typ andra gången i mitt liv xD. Hon är ganska patetisk. O så tror hon verkligen att hon är tjock. Man ba?? :S

I dag har det inte hänt så mycket. Har bara myst med Ludvig :) framför datorn och TV:en. Gick en sväng till Netto också o köpte natur godis. Fanns dock inte så många goda sorter :S. Dyrt är de som in i också..

I morgon drar jag iväg till först Stockholm, sedan Gävle. Skulle egentligen åkte i dag men det strulade en del.. Men nuså :D Så ska upp vid 06.30.. Omg klockan är 02.23 nu!! Fuck, snacka om att jag kommer vara död i morgon! :O
Jäg längtar iaf tills jag är i gävle! Saknar Madeleine, mormor o morfar JÄÄÄÄÄTTE MYCKET!♥ Så ska bli super mysigt :)


Skickar med en bild från i somras

PussPuss

Kommentar:
#1: Linnea :*

Copyright Linnea Hernberg!

(förlåt men... fråga mig nästa gång innan du lägger ut någon av mina bilder som jag inte signat..)



Men du, när ska vi ses? jag råkar ju ha ett paket till dig (a) hör av dig gummsan! :* <3

2011-02-22 @ 20:57:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: