ericakarlberg

2011-02-02
17:47:29

En ledig vecka
Får börja med att säga att jag verkligen inte haft orken att ens sitta vid datorn! Man har ju ett annat liv också ;). Sen var det ju som så att jag var i underbara sälen förra veckan. Skit mysigt, men det fanns en kille som hyrde ut utrustning.. Asååå , åååh blir bara sur jag tänker på honom -.-'. Han har jätt mig men för livet :O. Nä men iaf ^^.
Han kunde typ ingenting kändes de som, o de var två andra som jobbar som en som hyr ut som skulle ta ett snack med honom xD AHAHAHHAHA!

Veckan bestod av att åka skidor sön-tors. Eller nej, vi var faktiskt o badade hela dagen på onsdagen :). Där jag fick lära mig surfa! :'D De hade byggt upp som en backe där de sprutade vatten. As kul! Men fick jätte ont i kroppen (träningsvärk). Fredagen bytte jag till snowboard :). O varje kväll spelade vi Chicago (kortspel). Hahah jag som inte änns gillar kort :P. Sen hade vi det allmänt mysigt i backarna o i stugorna, o på våra namnsdagar ^^.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: