ericakarlberg

2011-04-06
19:35:11

Whalla whalla
Helluuuuuuuuuu!!!
Varit en ganska bra dag i dag :). Vaknade brevdid älskling♥ Tyvärr gick vi upp för sent och jag stressade som en galning till spanskan. Och där var hon... Angelica... Trodde inte hon skulle komma tbx. Ville ha vikarien ju! Sen på datalektionen stack nästan alla iväg för att se en dansföreställning. Den var jätte bra, och Alma, Mathilda och Oliver (från min klass) Var bäst såklart!
Sedan efter lunch fortsatte vi med vårat projekt, Dansade i två timmar sen efter de gick jag till gymmet och sprang! Väldigt duktigt tycker jag!
Orkade dock inte så mycket i dag :/. 15 min på nive 9,5. Men men.
Kom hem se och åkte ut och övningskörde med farfar! :D:D:D Hihihi gick faktiskt bra ;O. Fick till och med köra hem! Känns kul^^. 
Nu blir de nog att plugga lite svenska.. PUSS


Från dansen i dag. Hihih ser lite mobbad ut btw!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: