ericakarlberg

2011-04-29
13:58:17

Träning
Jag känner så för att träna! Mitt nya liv skulle börja denna veckan med att vara nyttig och motionera mycket! Istället blev det att jag blev sjuk så jag inte fick träna :'( Buuhuu..

Lite tips från mig:
Ät en odentlig frukost. Till exempel havregrynsgröt med tillbehör. Jag brukar hälla i linfrön i min som gör väldigt gott för magen!
Stoppa inte i dig för mycket mat så du blir proppmätt ;)
Motionera så mycket du kan och hinner. Gå till skolan/bussen eller något liknande ist för skjuts t.ex. Ta en springrunda, eller en promenad. "Om du äter lika mkt du gör nu och går en halvtimme om dagen så går du ner 4kg på ett år."
Gå på gym. Är dock dyrt, men jag blir mer motiverad när jag vet att jag har betalat massa för det.
Om du inte har tid att springa en runda på 45min, gör ist intervaller i 20 min!
Lägg dig inte för sent. Sömn är jätte viktigt om du ska orka med dagen!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: