ericakarlberg

2011-04-17
21:59:54

Söndag, och jag behöver inte lägga mig tidigt! :D
Sååååå skönt, det är ju lov! :D Är väldigt lycklig över detta :D. Att inte behöva höra den där jävla signalen vid 05.25 på morgonen ;O. Detta lov är typ de första också som jag inte är fullbokad på. KÄnns skönt :).

I dag har jag vaknat hos Marcus Rosberg. Hade en riktig kul kväll i går! Med väldigt mycket skratt, speciellt från min sida :'D.
Väl hemma sen hängde jag med pappa ut för att gå runt hjortsjön. Gick med honom till Beckalyckan, typ 5 km sen sprang jag resten, ca 6km :) Så jag var ganska duktig ^^.
Sen skulle jag hoppa in i duschen, men va fan. Pannan här har gått sönder så kan inte duscha (om jag inte vill duscha kallt då..). Sen ville han inte skjutsa mig till mamma.. Så ska väl testa o se om ett tag om vattnet har fått lite värme!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: