ericakarlberg

2011-04-15
23:46:47

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Hej hopp, gummi snöpppp! Sitter med maaaaassa nördar i ett stort rum mitt i ingenstans (JBs hotel&resturang avdln.)
Det är ju så att det är lan. Jag är inte alls mycket för datorer så jag vet inte vad jag gör här egentligen xD. Eller vill träffa roliga människor och älskling ;).

Mille, Marcus, Clara och Martin var här nyss och hälsade på! Jätte kul! Då fick jag mycket roligare :'D Dom var nog här i några timmar och tjötade. Sen åkte de hem o vi (jag, ludvig, hampus o alex) åkte o åt på donken.

Nu är mina planer att jag ska sitta vid datorn o nörda. Go musik är det! Men ska nog titta på film, så de är inte bra xD




Tycker den här bilden/texten passar in gaaanska så jätte bra xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: