ericakarlberg

2010-09-08
20:06:32

Stretching!
Sitter hemma i sängen nu med nya datorn och har ont i HEEEELAAAA kroppen! nästan :P. Dancehall va skit kul i går! Men har sån träningsvärk! Asså omg, kan inte gå i trappor. Och jag fick nog mest ont av "stretchingen" i går kväll. De kallar jag mer tortyr! :O
Jahopp skolan har väl varit okej i dag :) Bara att jag hatar spanska o spanskaläraren! Får damp typ helatiden på lektionen! På baletten i dag fick jag reda på att jag var ganska unik eller aah, de är väl ganska många som kan ha ankfötter, men ja jag har tydligen lätt (om jag stretchar regelbundet) att gå ner i spagat :D och kunna göra det "på rätt sätt" asså vara helt rak i kroppen. Så nu blir det stetcha varje dag :O. Jag var den ända i klassen som kommer komma in på ballet på operan i sthm tror jag hon sa elle nått :O. Men jag tyckte inte ELINA VAR LÅNGT Ifrån heller! Och vafan, jag är ovigast i klassen xD.
Efter skolan fick de bli att åka och köpa teknik ballerinaskoar med älskling. 329kr kostade dom! De ruinerar mig! Efter tog jag och älskling en fika sen blev de att åka hem till lilla Vaggeryd.
Men nu ska jag ner o fråga när maten är färdig ^^
Pusshej♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: