ericakarlberg

2010-09-17
17:21:23

save tonight.
Blev ett kort inlägg innan, men förutom de har jag varit ganska inacktiv på bloggen :/. Har lixom inte rikrigt haft tid med att sitta vid datorn, förutom när jag gör läxor!

Här kommer en liten uppdatering om vad som har hänt i veckan

I tisdags så var jag hos skolsköterskan med min handled som jag har haft ont i ett jävla bra tag :O. Typ över 2 månader. Hon som jag gick till var inte vår, (esteters skolsköterska) men hon sa vad hon trodde skulle hjäpla efter att ha ställt massa frågor. Är en grad kallare i kroppen än vad man ska och jag har väääldigt ofta kalla händer och fötter så jag ska ha stöd på handen som samtidigt ska ge värme. Och även strupor på nätterna (a).
Sen den kvällen va det regga/dancehall! Skit kul! Det är verkligen svettigt, och Francis skriker på oss att vi är lata och har dålig kodition m.m! xD Men kulkulkul. sOV DÅ OXÅ HOS LuDVIG =).

Onsdag
Använde min balletskor för första gången :D. Ludde skulle egentligen komma hem till mig och sova men så blev det inte. Fick iaf reda på att jag ska gå på Resident evel sista filmen =D nästa vecka på torsdag.

Torsdag
2 LEKTIONER! Hade jazz på morgonen. Sen en halvtimmes spanska ! Det gillas mkt! Eftersom det skulle vara någon sorts av redovisning. Typ varför man ska plugga och sånt xD Sen hemma bakade jag kärleksrutor etftersom min kärlek skulle komma till mig senare på kvällen =) och det gjorde han. Vi lagade taccos, övade på mina glosor och tittad epå idol. Jätte mysigt.

Fredag
Jaow, vad har hänt i dag igentligen? Hmm. I skolan har vi börjat på med affro på dansen :D. Vi ska även dansa affro på PB dagen. Sen skulle vi haft Historia men ja det blev ist att nästan alla tjejer sprang till H&M. De öppnade nytt i dag, och de 100 första skulle få 200kr presentkort! :D Vi stod där 1 timme och 45 min i regnet innan vi kom in och vi fick våra 200!!!! :D
Engelskan vet ni redan om eftersom jag bloggade om den innan en snabbis ;) Fick även sluta lite tidigare.

I kväll vet jag inte vad som händer. hade tänkt vara med Jessica men vet inte vad det blir med det. Är ganska hängig och trött så får nog bli att vara hemma.
Låååååång inlägg men iaf :)
PUSS♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: