ericakarlberg

2010-09-12
21:43:05

pluuggggg.
Varför måste det finnas läxor? Har teaterläxa, svenskaläxa (som jag dessutom har glömt i skolan så jag inte kan göra färdigt den), engelskaglosor och alla danser mm som vi ska komma ihåg. Det går inte tänka på allt! :(. Har försökt mig på att göra min teaterläxa nu ett tag men de blir inte bra! *snyft*

Ååh måste berätta att i går var jag och Ludvig och åt på restaurang på kvällen :D. Hur mysigt som hellst! Plankstek blev det på La Dolce Vita :). Sen hem till älskling och fixa efterrätt. Chokladpudding, nötter, chips, morötter och dipp♥

I dag har vi varit på a6. Köpte in en svart tröjat, rosa mjukis och ett halsband =) (Y). Åkte sedan hem och färgade Marcus hår brunt :O han har varit jätte blond ett tag sedan blir han lixom mörk :S scary!

Nu ska pluggandet försätta innan jag lägger mig :)
Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: