ericakarlberg

2010-09-24
18:38:12

nöt-crème <3
mmmmh vad gott det är med nöt-crème! love it! hihi har precis varit på netto med älskling, köpt lite godis, gräddfil och så hittade jag hello kitty servetter som jag köpte xD. Sov här hos Ludvig i natt efter bion =) Filmen tyckte jag mycket om! Men kan hålla med mina kompisar att den var mer ovärklig än de tre första :/. Asså vääääldigt övernaturligt! Men den var iaf bra :D.
Direkt efter skolan så gick jag och köpte chips, Hot Sweet Chilli Chips till min älskling =). Han ville ha det, och han var jue faktiskt hemma och var sjuk så tyckte han skulle ha dem. Åkte sedan hem till honom. Träffade Lisa i klassen utanför bussen, visade sig att hon bodde i närheten av Ludvig. Sen har jag pluggat lite matte, men det går inge bra =(..
Nu ska jag och älskling sjunga till green day som spelas, sen äta sedan blir det film =)
Puuuuuuuuuuuss<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: