ericakarlberg

2010-09-07
22:35:01

Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuudde är bäst!!!! :D <3
Tjooooooooo Mr. Blogg eller nåt, vetifan :D Nu har iaf jag, Ludvig, Ludde, Kludden eller vafan ni vill kalla mig (:D :D :D) fått tillstånd att blogga här och skriva om Ericas dag :O Scaaaary! Hoppas jag inte gör bort mig nu, då blir det inte kul för mig! :o

Aja Erica har i alla fall varit trött heeeeeeela dagen och sen var det nog inte så mycket mer...? (a) Jo okej då det var massa mycket mer.. Hon har dansat tre gånger idag, två gånger i skolan och sen en gång på kvällen men kvällsdansen tar vi lite längre ner :D

När hon slutade så skulle hon träffa mig och så hade hon visst dåligt batteri på telefonen så det blev ju lite komplicerat... Hon smsade iaf mig och frågade vart jag var och då var jag på Ica så jag skrev det men sen gick jag där ifrån en stund senare ner till HiFi klubben och då hade hon visst varit och letat efter mig på Ica jääätte länge :/ elakt av mig men jag fattade inte att hon inte hade något batteri och jag kunde inte ringa för hade inga pengar :S
Meeeeeen det löste sig iaf för att Erica visste vart hennes kompis Anna var så hon gick och lånade hennes telefon :)
Sen...dum dudidumdum (trumvirvel) gick vi på stan! :D ...kanske inte behövdes en trumvirvel för det men nu blev det så!
Vi hittade lite allt möjligt roligt och jag köpte lite saker och även Erica gjorde det men kan tyvärr inte skriva varför just nu.
Sen åkte vi hem till mig där min far skulle ha något möte med grannarna typ och så åt vi jätte goda frallor :)
Sen fixade jag lite med Ericas nya laptop som hon fått från skolan idag, den var jäääätte liten men ändå bra :)
Nuu kommer det jag skrev om innan, hennes kvällsdans.
Det var nere på brunnen och hon dansade något som heter dancehall :o
Jag vet inte exakt vad de gjorde men de hade iaf en rolig lärare som gjorde så att det fick stretcha tills de dog typ, så...ja gott folk, Erica dog...nä så illa var det inte, men hon var jättesvettig när hon kom ut iaf, så jag fick en stor blöt (svettig) kram xD
Sen på vägen hem skulle hon lära mig vad de lärt sig idag då och visa lite typ... gick ju jääätte bra...eller inte, men det ska vi inte ta nu :D Vi låtsas att det gick asbra! :o
Nu står iaf älsklings Erica i duschen och...ehh...duschar? xD Hoppas hon kommer ut snart så ska vi kolla på björnbröder :)

Ha det bäst alla som läser detta! :D

/Ludde ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: