ericakarlberg

2010-09-10
22:59:10

fuck jlt..
Känner mig väldigt dålig just nu. Skulle åka till Ludvig vid 19.08 och en halvtimme föra kom jag jue på det då och fick lite bråttom. Skyndar mig fram för att hoppa på tåget men ser att de hinner åka iväg :((. Hahopp.. vad ska man göra? Ringer mamma o frågar om hon kan skjuta men hon tycker de är bättre att jag väntar på tåget som gick 20.38. Så jag går hem till henne och väntar på att nästa tåg ska gå. Får skjuts ner och jag hoppar på tåget. Sen när jag väl kommer till Jönköping måste jag byta från tåget till buss 26 för att komma till älskling. Skyndar mig upp och ser även den åker iväg från mig! Fan.. får sitta där i 30 min innan nästa buss går. Sitter då och smsar o lyssnar på musik och märker inte att vi åker förbi hållplatsen som jag ska av vid. Så jag hoppar av 2-3 hållplatser ifrån där jag skulle och vet inte vart jag är :S Fick gå i mörkretpå en cykelväg utan lampor, SÅ JÄVLA Läskigt! efter ett tag ringer jag älskling som får komma och möta mig efter att ha försökt förklara vart jag ska. Nu är man äntligen hos älskling <3
Är överlycklig över att få ha dig som min pojkvän Carl Ludvig Brewitz!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: