ericakarlberg

2010-09-23
14:50:23

bioooooo :D
Försov mig i morse, så när jag trodde klockan var 06.10 så var den 07.10!! :O Märkte att Marcus gick upp och väckte pappa, och jag fattade ingenting. Eftersom dom inte brukar hinna gå upp innan jag åker. Så tittar på klockan ba FAAN!.. Nästa buss skulle gå typ en timme senare och då skulle jag missa hela första lektionen. det känndes inte så nödvändigt då eftersom jag slutar 10.45 med spanska. Men pappa kunde skjutsa in mig så jag kom ändå bara 25 min sent ^^.
Är hemma nu och har duschat och sådär, ska göra mig i ordning nu för sen ska jag in till jönköping igen och gå på Resedant evel - Afterlife . Ska bli riktigt kul! Älskar de första filmerna så :P. Efter bion ska jag sova hos älskling =). Men får inte glömma bort att jag måste plugga.. Har historiaprov i morgon... INTE OKEJ, jag har läst igenom sidorna en gång (3-22) men de är inte allt som fastnar :S. Får se hur de går med det.
Aja ska börja skynda mig nu xD

puss♥

Saknar Cypern, så fint <3 En bild från cypern i somras =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: