ericakarlberg

2010-09-04
21:08:37

Barnvakt.
I dag har det varit en stillsam skön dag ända tills klockan slog 16.00. Skulle nämnligen vara barnvakt till min lilla ängel till lillebror! =) Hahaha fan vilken fart det är på honom xD Som tur var har jag fått hjälp av min älskling och min andra lillebror! Jag och älskling började med att gå med Lucas till hanns dagis och lekte lite. Medans vi var där kom Marcus. Vi var där och gungade lite tills vi kom på att vi hade glömt ta med blöjor. Vi fick nämnligen inte vara hemma hos pappa för dom var med på cykelpartyt och då skulle det komma massa gäster och blablabla.. så jag skyndade mig hem och hämtade blöjor mm sen gick vi hem till mamma. Där började vi med att laga lite mat. Kyckling och pommes, min och älsklings special! Sen skulle vi hålla på att klabba i Lucas mat xD, det är fan helt omöjligt xD. Och samtidigt skulle vi kolla på lejonkungen! :D men de va inte så lätt att titta hålla koll på lucas och äta själva samtidigt! Men iaf. NU har vi tittat på filmen, klockan börjar bli mycket och jag och älskling ska vandra hem med Lucas och söva honom. Sen ska vi kolla Björn bröder . (tredje Disney filmen i dag!) Vi började dagen med att tittat på lilla sjöjungfrun (a'
Aja måste gå nu. PUSS♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: