ericakarlberg

2010-09-13
23:00:48

ännu en natt utan dig

OMG, säger jag bara. I dag har vi haft våra datorer i 6 dagar. SEX DAGAR!!! Och jag har redan fått virus!!!! buuuuuuuhuuuuuuhuhuu :'((( DEt borde va omänskligt men jag lyckas som alltid! rbgwåaogibåärf

Och ja som sagt, ännu en natt utan min älskling. Det är jobbigt! han är lixom mitt element, så när inte han är här så fryser jag rent ut sagt ihjäl! I natt sov jag med tröja, mjukis, tjockstrumpor och duntäcke! :O inte okej alltså!
Nuu måste jag verkligen sova. Kunde jue inte somna i går kväll så de blev bara 5 timmars sömn sen låååång skoldag och sen hemma har man varit tvungen att göra svenska läxa.
jajja
goood natt med er allesammans :*
puss♥

mina älsklingar<3  Lucas & Ludvig

en söt bild på mina älsklingar<3


Kommentar:
#1: Jenny

Saknar dig med!!!

Ser inte så mycket av dig nuförtiden var håller du dig till??

Förresten ser era datorer ut som min?

2010-09-15 @ 09:08:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: