ericakarlberg

2010-09-03
16:39:04

Äätnliigen :D
Hihi ska äntligen baka bullar! Har viljat göra det hur jädra länge som hellst och nu ska det bli av xD. Stooora saftiga kanelbullar ska det bli mmmh :3.
I dag har det inte hänt så jätte mycket, förutam att typ alla dansarna och några musiker i klassen gick till Claras och fikade :D♥ myyyycket trevligt!

Jippie :D nu har jag även precis just nu anmält mig till Francis RAGGA/DANCEHALL grupp!! :D ska bli awesome!
Måste nu bara fråga Ludvigs föräldrar om det är okej om jag får sova hos dem varje tisdag xD. Kommer hem så sent annars :S.

Har varit och sök extra jobb i dag oxå. Hon jag pratade med lät faktiskt positiv!!! :D Så ska skriva ett cv och ett personligt brev och så får vi se sen :D.

Puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: