ericakarlberg

2010-10-23
00:17:50

Underbar kväll!
Åååh, sitter nu med min mysiga pojkvän. Har nyss kommit hem från så kallade klassfesten :D. Hade så underbart kul i kväll! Vi gjorde massa olika charadlekar och jag vet inte hur länge vi bara satt och pratade om allt möjligt! Som sex, kondomer, föräldrar, pinsamheter, maskar, spindlar, massa olika djur, olyckor mm! En riktigt härlig kväll som vi måste göra om!
Nu ska jag och älskling lägga oss och titta på Mirrors 2. Egentligen borde vi sova för att de kommer bli fullt hus här i morgon, massa människor som ska fira Ludvig :) men iaf
♥ God natt ♥

Kommentarer:
#1: Sara

ååhhh jag önskar jag kunde varit med!!! avis

2010-10-23 @ 12:49:57
#2: pauli♥

verkar som en mysig kväll :')

2010-10-23 @ 13:24:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: