ericakarlberg

2010-10-27
18:37:00

Leta prinsesskläder! :O
Åååh är hungrig, har inte ätit sen vi var i skolan.
Har tyvärr inte pluggat så mkt spanska i dag som jag hade tänkt.. Tänkte vara jätte duktig, men så blir det när man har en liten lillebror som är sötast i världen och vill leka hela tiden.. Har suttit och krypt på golvet nästan hela tiden :S Och provet är i morgon! :O PANIK . Men ska göra övningar nu på fronter som vår lärare har lagt ut. (Hihi kan fortfarande inte min lärarinnas nämn xD)
Ska sen åka hem till mamma och leta reda på prinsesskläder! Ska jue på Prinsessfest hos Mathilda på fredag! xD
Mhh, önska mig lycka till i morgon! DE skulle jag behöva.

Kommentar:
#1: Sara

Angelica heter hon, A-N-G-E-L-I-C-A lägg det på minnet ^^ <3

2010-10-27 @ 21:41:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: