ericakarlberg

2010-10-06
17:58:06

Kaaaaaallt.
Sitter hos Henrik nu, mammas kille. Har precis ätit en god subway macka och pratar med Linnea som kommer till mig på fredag♥
Ganska skön dag i skolan i dag iaf :). Första spanska lektionen som jag fattade någonting på av grammatiken (a) sen hade vi två lektioner till innan lunch sen slutade vi! Eftersom att en del i klassen hade utvecklingssamtal. Samma sak i morgon men de märks inte för min del eftersom jag slutar 10.45 varje torsdag. Träffade älskling en stund efter skolan innan jag hade utveck... Köpte Hungerspelen på engelska! En as bra bok! REKOMMENDERAS! plus en rosa penna och en pärm.

aaaaaa egentligen borde jag plugga nu men är så trött så jag kommer somna om jag börjar läsa den där berättelsen igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: