ericakarlberg

2010-10-20
21:03:59

Jag är nog elkvinnan! :S
Hejsan! I dag har det inte hänt så mkt. Haft typ dataprov, gick inte så bra tror jag :(. ääh, sen efter skolan så sprang jag runt i mina danskläder (eftersom jag inte han byta om efter dansen) på stan.
Åkte sedan hem för att baka kärleksmums till min älskling som fyller 18 i morgon! Men när jag precis började blanda ihop allt så gick typ strömmen, och de blixtrade till i ugnen :S. Jätte läskigt! Mamma och marcus gick då ut och bytte propp, och så började det fungera igen. Så jag tänkte att det var kanske bara det. Så jag satte på ugnen igen och blandade färdigt. När jag skulle lägga in smeten i ugnen så krånglade lampan på den men jag sket i det. Sen så sa mamma typ de är fel på ugenen! Den lyser! Den lös typ jätte kostigt verkligen. Men de var bara 5 min kvar då så vi hoppades att den inte skulle gå sönder. Sen så sitter jag o mamma och kolla till ugnen, då vi ser att den brinner :S. Så fick stänga av den. Kom ut massa rök från den och nu luktar det bränt i hela lägenheten.
Lyckat! Först plattången och alla rum släcks både hos mamma o pappa o nu det här!

Plus så dampar min dator! -.-

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: