ericakarlberg

2010-10-16
20:47:50

Guld!! är fint =)
God kväll allihopa! Har precis ätit en god plankstek, och tittat på Hv71 som spelar just nu. I dag har jag varit i stan. Eller innan jag kom in dit så satt jag Marcus Ely och Lucas och väntade på att pappa skulle få en kund.. Tog jätte lång tid :O Så han inte in till en butik som jag skulle in i! Men jag och Marcus var först i stan, typ en timme. Vi hittad på en snygg keps till honom inne på Bobbys! Och jag hittade en jätte mysig mössa och ett par vantar jag vill ha! Men köpte inget :P. Efter att gått in i några affärer så tog vi bussen till A6 :). Där köpte jag en mössa till Marcus. Är nämnligen skyldig honom pengar. Det är inte kul!
Jag hittade även på lite saker, men jag köpte bara ett par örhängen och ett armband. I guld färg :D.


Köpta på BikBok . 49kr/st men de är jue så bra med 2 för 1!!! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: