ericakarlberg

2010-10-28
15:18:57

Gnosjö nästa!
Jahopp, då ska jag åka till gnosjö då om ca en timme :). Ska bli trevligt! Bara för att mitt lov har börjat i dag (a)
I kväll blir det att titta på när Linnea pluggar psykologi och titta på när hon tränar.
Ändrade planer inför fotograferingen i morgon!
Skulle vara så att man skulle bli fotad utan smink, och sedan med smink. Så skulle de gå ut bland folk och visa bilderna och fråga hur de tycker de ska vara egentligen och vilket de tycker är finast. Hur mkt reklam/smink mm påverkar oss. (OM JAG HAR FATTAT RÄTT VAR DE SÅ)
Men nu blev det som så att Linneas kompis hoppade av :S. Så Linnea kom på en ny idé, så nu ska jag leka emo på vissa kort ochjätte flickig på andra ;)
Puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: