ericakarlberg

2010-10-16
00:22:00

fredagen var en bra dag <3
Ja nu är det så att klockan har slagit över tolv, de menas med att de är lördag.
I går kännde jag att det var en bra dag för en gångs skull. Kände att jag kunde hålla min gladhet nästen hela dagen :). Efter skolan så bestämde jag Sara och Elina att jag och Sara skulle gå på workshopen. En gratis workshop ska man jue inte missa! Var bara de att klockan var 14.30 och workshopen började 17.00. Men jag och Sara stack iväg för att först säga hejdå till min älskling som åkte till Västervik, sen gick vi och köpte godis och satte oss på Brunnen och tittade på tv o åt. Sen dansade vi. Missade efter lektionen mitt tåg, fick vänta då från 18.30 till 20.25. Men snälla Sara stannade kvar med mig och bjöd mig även på en Subway macka!♥
Jäääätte snällt av henne :). Satt där ett tag innan vi gick till resecentrum.
Nu ligger jag i sängen och är jätte trött, men vill inte sova. Lyssnar på en så fin låt som jag inte kan sluta tycka om!
Nerina pallot-Sophia Där är låten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: