ericakarlberg

2010-10-01
18:15:22

Filmkväll hos min älskling!
Har precis plattat färdigt mitt hår efter att ha kommit hem till Ludde efterskolan, och hackat grönsaker och dukat till taccosen som vi sak äta i kväll :). Jag har tjatat ganska mycket på Ludvig att vi självklart skulle kunna ha filmkväll här. Men det har aldrig blivit av, men nu ämtligen! :D Ska bli jätte mysigt!
Pappa fyller år i morgon, men han är elak och åker till Turkiet i morgon! :O Och i dag kom mamma hem från Bulgarien. Hmmm... ingen vill ta med mig utomlands!
Ajaaa nu har Robin kommit så ska vara mer social nu =).
Pussssssssss♥

Min nya skjorta som älskling köpte till mig! :D


Min nya skjorta som älskling köpte till mig i går! :D <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: