ericakarlberg

2010-10-05
22:59:59

10 månader, och jag är mest lycklig!
I dag har jag 10 underbara månader med min älskling! Känns underbart! Efter skolan i dag så träffade jag älskling, Alex och David på café Claras. Ett riktigt mysigt ställe! :). Väntade där, typ en evighet (kändes det som!) på att Millie, Lizzy skulle komma. När de väl kom var även Marcus med millies bf . Sen kom även Fidde. Mycket trevligt hade vi. Efter ett tag, (ett låååångt tag xD) så åkte vi upp till a6. Där köpte jag ett par as gulliga trosor på rea, och ett par shorts och en boddy :'D. Happynes ♥ Sen åkte alla hem och jag till dansen. Kul som vanligt! Är alltid så glad när jag är där, även fast jag inte fattar hur man gör vissa saker. Men iaf. Efter sen så åkte jag hem till Ludde. Nu ska vi lägga oss för jag är såå trött!
Puss

Passar även på att lägga in en bild på älskling. Kortet är taget på Vätterstranden

av antingen mig eller Linnes Hernberg♥ (som kommer på frdag till mig!)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: