ericakarlberg

2010-11-05
01:08:06

vilken jävla tabbe!
Fy fan vad ovärt 8glas var i går! Har aldrig varit med om något liknande! :S
Jag moni o anna gjorde oss iordning och kom ner till 8glas när klockan var 21.15 (de skulle börja släppa in 21.00). Vi ställer oss vid Ludde och dem men kom sedqan på att de var kön för de som inte hade biljetter. Gick då till andra kön. Sjukt. Så jävla trångt, alla knuffades och jag ramlade till och med ner på marken. Ett tag var det så trångat att när jag fick sms så kunde jag inte ta upp handen o kolla vad som stod :S. Efter vi hade stått där i 1 timme så hade presonalen släppt in ca 300st, och de fanns plats för 750!
Stod och köade i TVÅ TIMMAR!!! Klockan 23.00 var vi ungefär inne. Och då var de redan jätte varmt där inne, pluas att jag hade fått jätte ont vid revbenen så de gjorde jätte ont när jqag andades så jag kunde typ inte göra något :(. Så jag gick redan vid 23.55.. Hämtade mina saker hos moni sen gick hem till älskling. Som kom och mötte mig på vagen!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: