ericakarlberg

2010-11-18
21:00:41

Torsdag. Massa kläder till mig!
Mormor kom till mig i dag! Har gått på stan med mormor och mamma. Hittade några saker där :).
På Akademinbokhandeln hittade jag 3 böcker. De var 10kr/st!!! Så köpte några :D. hoppas dom är bra ^^.
Vi åkte sedan upp till a6. Ludde hade nämnligen varit där och sett att det var halva priset på allt i butiken på BikBok! Tyvärr var det bara i dag som erbjudandet gällde ;).
Men ååååh vad det fanns mycket! :D Köpte ett par mysbyxor och en sån där lurvig mössa som är modern nu :D
Sen köpte mormor en klänning, ett par tofflor och ett par tights till mig, som jag tror jag kommer få i julklapp -.- . Vill ha det nu! :O
Men nu måste jag lägga mig och plugga Historia.. Ska göra mitt historiaprov i morgon.
God natt, PUSS♥

Kommentar:
#1: Jenny

Lycka till med provet!!!!

2010-11-18 @ 21:19:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: