ericakarlberg

2010-11-25
12:18:30

Torsdag. död
Efter skolan i går när jag satt på tåget började jag känna mig jätte konstig. De var som jag var bländad, jag såg lixom inte :S Skulle blugga på lite balettglosor men jag kunde inte läsa :S Fick även sen jäääte ont i huvudet.
Gick hem sen, helt borta, kände ingenting. Gick väldigt sakta för att de inte skulle göra för ont i huvudet. När jag kom hem så hittade jag inte rätt ord, sa fel och glömde massa ord. Mamma trodde de var migrän, så tog en tablett. Somnade vid 17.00 Vaknade sedan 15timmar senare! :O Hade fortfarande ont i huvudet och har de nu med, men kan iaf prata normalt :). Men fan va läskigt de var! Kände som något gått sönder inne i huvudet.
Sitter nu och lyssnar på jullåtar med mamma, myyys!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: