ericakarlberg

2010-11-09
17:34:27

Proven kommer knäcka mig..
Hej! Nu är de någon dag sedan jag skrev. Usch är verkligen för trött för att tänk på vad jag har gjort de sista dagarna.. vet bara att jag varit med älskling typ hela tiden. Tittade även på repris av EMA i går. Det går varje dag denna vecka på repris om de var någon som missade det.
Nu väntar jag på att mamma ska komma med mina saker som jag speciellt behöver till dansen i morgon (är hos Ludde). Sen ska jag plugga! Både historia och engelska.. Fy vad tråkigt.. Har så jäkla mycket nu med prov och sånt att de kommer ta och döda mig! Hoppar över dancehallen i dag. Känner mig inte riktigt pigg för det i kväll. Har fortfarande ont under revbenen, sen i halsen och i huvudet :(.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: