ericakarlberg

2010-11-14
22:31:17

Händelserik helg! Som t.ex. blivit förhörd av polisen..
Hej bloggen! Och dess alla läsare ;). Har inte haft tid att uppdatera mig. Men här kommer en kortfattning av min helg.

Fredag: Skulle till Norrahammar på filmkväll. När jag stod där så ser jag en polisbil åka sakta på gatan med alla strålkastarna på. De släcker den starkaste lampan och sen kommer en polis utspringande ur bilen. Han hoppar över stängslet, springer över tågspåret, upp på perången och springer fram till mig och frågar vad jag heter. Jag måste ta fram legitimation. Sen börjar han fråga mig massa om jag har sett någon annan tjej i röd jacka osv. Han ba: Det är jätte viktigt att du berättar!!! Sen efter de åkte jag iväg på filmkvällen. De va jätte mysigt.

Lördag: Vaknade hos marcus. Åkte in med Ludde till stan för att han skulle köpa en miniplattång. Skulle även kolla vart nordicclub låg. Åkte sen hem och städade för pappa hade bjudit hem några polska kompisar. Hahhaha de gick villt till xD. Eftersom Ludde har fyllt 18 så fick självklart han smaka på "lite" dricka. Hmmm. När vi skulle sova hade han nog tagit över 10 shots xD, och han skulle jobba nästa dag.. De klarade han inte av och sov kvar här ist.

Söndag: Myst framför TVen, käkat glass och billys. Sen varit hos farfar :) Nu ligger jag i sängen och ska egentligen plugga, men... Jag är så dålig på att plugga under helger/lov.. Inte bra :S

Jaja, måste typ sova nu oxå.
God natt, PUSS♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: