ericakarlberg

2010-11-01
11:19:17

Är det änns lagligt?!
Hallå bloggen! Asså shit säger jag bara, jag är så fullbokad så att jag hinner inte änns starta datorn och lägga in ett inlägg :S. De är skamligt!
I helgen har jag haft det mycket trevligt. Fotningen gick bra, och på prinsessfestan hos Mathilda var hur gullig som helst!
I lördags firade vi Ludvigs farmor. Var ute och Bowlade sen åt vi på restaurang. Hihi blev bjuden (A). Sen Direkt efter så skulle jag på en sak i Norrahammar hade jag bestämt. De var nämligen Sveriges främsta  och piercare som var där. Men vi kom dit 25 min innan allt stängde :( Aaaaldeles för sent :'( Men jag hann fan se det som jag kommer få mardrömmar av i resten av mitt liv! De var så jävla otäckt så jag har inte ord! De var nämligen en tjej som hade stora ringar i ryggen och hängde i kedjor i en ställning :S Och de bara rann blod ner för hennes rygg. Jag tappade seriöst hakan när jag kom in dit. Trodde jag var med i en skräckfilm.. Är det änns lagligt? (Film kommer!)
Aja efter de så gick vi hem till Marcus :) Träffade massa kul folk.
I går Va de bara en slapp dag med pappa, Ely och Lucas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: