ericakarlberg

2010-11-16
17:51:50

100de inlägget! :D
ÅÅh jag är nu uppe i 100 inlägg med det här! :D
Sitter hos Ludde nu och gör inte alls mycket. Pallar liksom inte att plugga :S. Är redan slut i huvudet. Får bli om en liten stund ist.



Tittade nyss på bilderna på mig på fb. och ååh vad jag saknar mitt långa bruna hår!
Varför blekte jag det? Kan jag ha gjort något dummare?
Jag har redan sliten kvalité på mitt hår. Sen intensiv blekte jag det.. Slutade med att mitt hår blektes sönder på sina ställen. Ändå gjorde jag de hos en frisör :O. Han borde ha sagt till mig, och inte gjort de! :(
Har nu iaf bestämt mig för att att tona håret till mina naturliga hårfärg. En toning är faktiskt ganska bra för håret. Iaf de bästa i att byta hårfärg. Sen ska jag låta de bara växa ut. Efter de får jag slinga/färga det :)
Men det här känns verkligen jätte jobbigt! Tänk om de blir jätte fult (som de känns som).. Då måste jag ha de så :(
hemskt..
Gör aldrig samma misstag som jag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: