ericakarlberg

2010-12-16
19:26:23

Stress!!
Hej! Ett tag sedan jag gjorde ett inlägg nu. Men har blivit så mycket att göra den sista tiden och jag är stressad. Jag har varit på jobbintervju, sen så blev det att jag fick jobbet på sveacom som telefonförsäljare. Om du är intresserad så är de bara att gå dit och fråga om du oxå vill göra en intervju. Men då måste du säga att jag har sagt till ;). Så var jag på utbilding, och fått sitta o lyssna på samtal i 4 timmar.
Sen håller jag på med granarna. SÄLJER I VAGGERYD!!! Eftersom vi inte fick något ställe i jkpg. Så nu måste alla komma och köpa! Står bakom Bejers!
Nu ska jag jobba med de hela veckan, men de kommer inte bli lätt. Eftersom jag har knäckt till ryggen i dag på dansen i skolan. Så har så jävla ont så jag vet inte vad. Så jag får inte dansa på min uppvisning på lördag :'( uuusch.. buuuhuuu!!.. hoppas de blir bättre tills nästa vecka då jag åker till Idre..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: