ericakarlberg

2010-12-06
20:10:57

6 dec. Jobbintervju!
Yeeeess, i dag var jag på en jobbintervju! De var Elina som frågade om någon ville hänga med, och varför inte lixom?! Så vi gick dit, satte oss för att få gå in sen och prata med någon snubbe. Hahah jag visste inte ens vad företaget sålde med wath eva :D. Viste bara att de var telefonförsäljning! Och jag som är duktig på att prata telefon tror jag att jag klarar de ;). Eftersom min skräck för att ringa har faktiskt minskat :O.
Annars har de inte hänt så mycket i dag. Tappade bort mobilen, men fick tbx den.
Sen varit hos skolläkaren och fick ännu ett till migrän recept. Han sa till mig/mamma att vi skulle köpa något. Men de som mamma hade köpt (som man bara kan använda 2 ggr o kostar 200kr) var inte lika bra som tabletter. Eller jo, men man fick inte vara snuvig för då skulle inte de fungera xD Faaiill! Kan man inte säga de innan då??!'

Aja väntar på att Anna ska komma och hämta sin kavaj, sen blir det lägga sig!! Är skiiiit trött!

Puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: