ericakarlberg

2010-12-12
18:36:39

12 dagar fram till jul!
Hejsan!
Igår åkte jag pulka för första gången på typ 2 år! Awesome ;D. Jag Ludde, pappa, Ely, Marcus, Lucas och Conny (pappas kompis). Vi hade en riktigt rolig stund i pulkabacken, med mycket åkande och kastande med/i snön :). Sen så bjöd pappa oss på Scandic sen på HV-Brynäs. Tyvärr så förlorade Hv i förlängning med 3-2. Sedan så åkte jag och Ludde hem till honom.

I dag så vaknade båda på soffan efter att ha somnat till Sex and the city. Åkte till Netto för att fråga om vi skulle kunna få stå där och sälja granar, men chefen var inte där. Men vi tog hanns nr och ringde och frågade. Så vi får reda på i morgon om det är OK! Sen åkte vi en sväng till a6. Varken jag eller Ludvig orkade gå där så vi åkte snabbt hem till honom igen. Vi har tittat på massa bra film i dag, och kvällen fortsätter nog med det ;). PLUS! varm choklad! :D♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: