ericakarlberg

2010-08-17
23:51:22

Trött!...
Hej bloggen, och ni som läser :) i dag har de varit värsta jobbiga dan. Ställde klockan på 07.05 men gick inte upp förrens typ kvart i åtta (a' . Så går de när man är trött :D. Fick sedan cykla ner till jobbet och var där strax efter 08.30. Målade ända tills jag fick hänga med och visa vägen för pappas arbetare vart min mamma bor där vi hämtade upp min lillebror. Marcus och jag jobbade en stund sen lunch, och sen jobbade jag fram till 18.30. då orkade jag verkligen inte mer och trodde att pappa kunne skjutsa hem mig på en gång men nej då skulle jag köra bort bilen och tanka den xD omg krångligt! Men jag klarat :'D.
Bar sedan hem för att vara barnvackt till min andra bror Lucas 19 månader. Var ute en sväng med honom och träffade min efterlängtade ANNA PANNA! <3<3 :D . Hon följde med hem och pratade en stund sen gick hon hem :).

Och nu ligger jag här med min nya bärbara data jag fick i dag :D eller den är väl inte direkt ny, men för mig är den de iaf xD

ska nog sova strax , ha det bäst och Godnatt
pusshej :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: