ericakarlberg

2010-08-16
21:10:43

Lisseberg är underbart!
Halli hallå, mitt andra inlägg! I går var jag på Lisseberg med min lillebror Marcus, mamma och Henrik. Riktigt trevligt! Fick gå upp värsta tidigt :O Halv nio är ganska tidigt när man va uppe till fyra kvällen innan.
När vi väl kom fram så var det världens längsta kö för att köpa parkeringsbiljett. Den började och sen fortsatte den i en oändlighet. Vi sprang runt där och åkte massa karuseller tills det började spöregna. Gick då in på GASTEN, som inte alls va läskig den här gången :S.
Åt sedan på Burger King, och knarkade Huvudtablett då mamma skrek till och sa "Kanonen gick sönder! :O, Den åkte upp för halva backen och fick tydligen inte tillräckligt med fart så den åkte tbx :S. Läskigt, tänk om man själv hade suttit där lixom. Även Lissebergbanan hade stannat så folk hade fått klättrat på stegar ner eller något. Iaf sen fortsatte vi att åka tills det stängde :). Sov hela vägen hem till Ludvig älskling<3 Vi tittade på Karate Kid, en jätte bra film tycker jag :)

I dag har man varit hos tandläkarn sen gått på a6 med älskling :). Nu ska jag titta på Vampire Sugs med Marcus
Pusshej :*

Bilder från Lisse :D


Kommentarer:
#1: EricasÄäääälskling :*

Åhh vilken fin blogg älskling :* bra gjort du och neah, mitt i natten när jag skulle upp och jobba xD Lööweeee yooou! <3

2010-08-16 @ 22:16:49
#2: Linnea

HAHAHHAA bäst är vi! och Erica, säg till bara om det något du vill ändra och så! Kan träffas snart isåfall och fixa till det ? :) <3

2010-08-18 @ 20:53:15
#3: Anna

hehehe , hoppas du har haft dt kul älskiliiiing <3

2010-09-01 @ 16:05:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: