ericakarlberg

2010-08-22
23:31:01

Kvälls inlägg :)
Jahopp, skola i morgon igen =). Ännu inte en vanlig skoldag utan jag börjar vid halv ett, men ska nog gå på lunchen och träffa mina klasskompisar ^^. En del börjar halv nio, och en del halv ett^^. Innan dess blir det ner på stan eftersom jag inte han till a6 i dag innan det stängde... Sen hem och träffa Amanda och hjälpa henne med hennes dans.
Har nyss tittat färdigt på Mission impossible. Första filmen i fredags, tvåan i går och trean i dag! Riktigt bra filmer, som man kan rekommendera till de som gillar action :D.
Nu ligger jag här bredvid min älskliiiing :D jag bloggar och han tittar på en väldigt tråkig film, tror jag (a'. De två första filmerna i den film serien va dåliga iaf xD. Fast jag tror att han oxå kommer somna till den här filmen som jag gjorde i går^^. Han har jue faktiskt jobbat massa i dag =). Så han lär vara så pass trött att han inte borde bry sig om den :P.
Aja ska titta lite på filmen så jag somnar fortare.

♥God natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: